9.05.2013

::Empties ladies!




Τα κατάφερα! Χρησιμοποίησα κάποια προϊόντα ως το τέλος τους και τώρα ήρθε η ώρα για reviews.

Face products

Ξεκινάω με προϊόντα προσώπου και έχω:

  • CLINIQUE,Stay-Matte Sheer Pressed Powder   (25e)
Είναι μια oil-free πούδρα που απορροφούσε σε μεγάλο βαθμό τη γυαλάδα του προσώπου μου. Δεν έχει SPF  αλλά δεν με ενόχλησε αφού χρησιμοποιούσα την αντηλιακή μου. Θα την πρότεινα για setting powder - δεν είναι ιδιαίτερα καλυπτική.Η απόχρωση που μου ταίριαξε τώρα το καλοκαίρι είναι η Νο.03-Stay Beige.
  • MAC,Cremeblend Blush - Something Special
Κλασσικά αγαπημένα κρεμώδη ρουζ! Το είχα αγοράσει πριν το καλοκαίρι γιατί είναι αρκετά ροζ, αλλά το χρησιμοποίησα πολύ, ιδιαίτερα τα πρωινά που ήθελα να έχω ήπιο και φυσικό μακιγιάζ. Υ.Γ: Έχω ήδη αγοράσει το επόμενο!
  • Βioderma, Micellaire Solution
Το γνωστό σε όλες μας πλέον "νεράκι". Είναι καθημερινός μου φίλος και το αγοράζω ξανά και ξανά και ξανά. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα micellaire, δείτε το video στο κανάλι της Μάρας, εδώ.

  • Christian Dior, Maximeyes - 093 black
Το βουρτσάκι της μου φάνηκε πολλά υποσχόμενο, όμως γελάστηκα. Ή τουλάχιστον δεν ήταν αυτό που περίμενα. Και για να μην είμαι άδικη, έδινε μήκος στις βλεφαρίδες αλλά φαίνονταν τόσο λίγες και χωρισμένες... 
Δεν θα την ξαναγόραζα.

Body and Hair products
  • BODY FARM, Body Butter - Vanilla Milk (6.80e - 200ml)
Πολύ σύντομα να σας πω δυο λόγια για την εταιρία. Είναι ελληνική, χρησιμοποιούν συστατικά που προέρχονται από την ελληνική χλωρίδα και έχουν αντικαταστήσει 100% τα χημικά και τις τοξικές ουσίες με αυτά. Πλέον εξάγουν τα προϊόντα τους σε Ευρώπη και Ασία.
Είναι από τα ωραιότερα body butters που έχω δοκιμάσει. Μυρίζει υπέροχα και ενυδάτωνε τέλεια τα πόδια μου που αφυδατώνονται τραγικά πολύ. Αν δεν σας αρέσουν τα λιπαρά προϊόντα θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε τα γαλακτώματά τους, θεωρώ πως είναι εξίσου καλά.
  • BIOSILK, smoothing sampoo (14.50e - 350ml)
Περιέχει βιταμίνη Β και πρωτεϊνες μεταξιού. Το αγόρασα γιατί ήθελα κάτι που να μπορώ να το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Υποτίθεται ότι ενυδατώνει και βελτιώνει την υφή του μαλλιού. Θα έλεγα ότι είναι απλά ένα κάλο σαμπουάν. Νομίζω θα δοκιμάσω κάτι άλλο.

  • Narciso Rodriguez, for her - eau de parfum (90e - 100ml)
Δεν το αλλάζω με τίποτα αυτό το άρωμα! Χειμώνα - καλοκαίρι μου αρέσει εξίσου. Δυστυχώς μου είναι δύσκολο να περιγράψω τη μυρωδιά του.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου