9.12.2013

::Wishlist vol.1

Τελικά το να γράφεις σε ένα blog μπορεί να σε κάνει υπερκαταναλωτικό ον (πόσο μάλλον αν την έχεις έμφυτη την τάση της σπατάλης)!



  • Urban Decay - Naked Basics Pallete
Έλα τώρα! Την έχεις δει και εσύ πολλάκις (όπως και τη Naked 2) και αν δεν την έχεις ήδη, σου έχει περάσει από το μυαλό να την αποκτήσεις! Είναι ακριβώς τα χρώματα που χρησιμοποιώ καθημερινά και μια ευκαιρία να τα έχω όλα σε ένα - και νοικοκυρεμένα!
  • theBalm - BettyLou bronzer 18,5e στο feelunique
Ομολογώ πως δεν γνωρίζω ακριβώς το λόγο που επέλεξα το συγκεκριμένο, αλλά θέλω τόσο πολύ να δοκιμάσω κάποιο από τα προϊόντα τους και αυτό μου έκλεισε πονηρά το μάτι.
  • NYX - Blush (Mocha)
Το θέλω! Tο έχουν εκθειάσει πολλές, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και παρόλο που δεν είμαι fan των powder blush, θα του δώσω την ευκαιρία να με διαψεύσει. Α! Και το χρωματάκι του είναι ότι πρέπει για χειμώνα!
  • NYX - Jumbo Lip Pencil (Plush Red)
Το φορούσε μια φίλη και έπαθα πλάκα! Τρομερό χρώμα και υφή! 
  • Butter London - Polish (GiddyKipper) 14,65e στο lookfantastic
Θα μου πεις, 15 ευρώ για ένα βερνίκι;;; Πας καλά;;; Και όμως από τότε που τα ανακάλυψα όλο τριγυρίζω τα sites και τα θαυμάζω! Υπέροχα χρώματα -το μπλε αυτό με σκοτώνει, υπέροχες συσκευασίες! 
  • Μacadamia - Healing Oil Treatment 11,5e - 30ml στο strawberrynet
Μετά την αγορά της μάσκας και τον δίχως όρια ενθουσιασμό μου, θέλω να δοκιμάσω όλη τη σειρά! 

Εσείς τι ονειρεύεστε για τις επόμενες αγορές σας;

2 σχόλια: