8.31.2013

::Circe Body Emulsion by FreshLine


Γεια σας!

Πριν μερικές μέρες τα Hondos Center προσφορές στα προϊόντα της "Fresh Line". Αποφάσισα να το εκμεταλλευτώ λοιπόν, αφού από καιρό είχα βάλει στο "μάτι" το γαλάκτωμα σώματος ΚΙΡΚΗ.
Το απέκτησα λοιπόν στην τιμή των 19euro (με 30% έκπτωση)!!!


Είναι καταπληκτικό! Ένα παραμύθι σε μπουκάλι! Περιέχει διάφορα οργανικά λάδια και αιθέρια έλαια αλλά εμένα μου μυρίζει περισσότερο βανίλια και γιασεμί. Είναι λεπτόρρευστο, απορροφάται εύκολα και κολλάει καθόλου στο δέρμα. Το μόνο του αρνητικό είναι πως λόγω συσκευασίας, είναι λίγο ανεξέλεγκτη η ποσότητα που χρησιμοποιείς οπότε καλό θα ήταν να βάλουν αντλία.

Και... η πωλήτρια μου έδωσε μερικά δειγματάκια των 10ml, άλλων γαλακτωμάτων από τα οποία μου άρεσε πιο πολύ το ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ. Ίσως να είναι η επόμενη αγορά...


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα τους;



2 σχόλια:

  1. Δυστυχώς όλα τα body lotion τους είναι πολύ λεπτόρευστα,θα μπορούσαν να πουλάν αντλία χωριστά!
    Δεν μου αρέσουν τα βαριά όπως ξέρεις οπότε δεν το κόβω να μου αρέσει η Κίρκη!Εμένα ο Ποσειδώνας μου άρεσε πολύ!
    Είδα τώρα στο βιβλιαράκι τους το Body butter cream ,μυρίζει λέει ζεστή κρέμα και γλυκιά καραμέλα ,οπότε πρέπει να δοκιμαστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρα δεν είναι μόνο δικό μου κόλλημα το μπουκάλι!Είναι πειρασμός πολλά από τα προϊόντα τους, όχι όμως και οι τιμές τους... να τα λέμε και αυτά. Σε παλιότερο δειγματάκι μου είχαν δώσει body milk ΚΑΛΥΨΩ, που νομίζω εσένα θα σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή