7.10.2014

::Bioten Cleansing Gel

Λίγο το άγχος της εξεταστικής, λίγο που διαταράχτηκε το ορμονικό μου σύστημα λόγω στρες και να σου ξεπετάγονται σπυράκια εδώ και εκεί. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις όσο πιστή και αν είσαι σε προϊόντα που αγαπάς (βλέπε Bioderma Purifying Foaming Gel), πρέπει να λάβεις τα μέτρα σου. Έτσι αποφάσισα να εμπιστευτώ μια φίλη, που γενικά ταλαιπωρείται από ακμή και να δοκιμάσω το σαπούνι της Bioten.


Μάντεψε! Έχω νέο αγαπημένο!
Δεν το περίμενα ούτε εγώ ότι ένα τόσο οικονομικό σαπούνι, υπήρχε περίπτωση να ταιριάξει τόσο πολύ στην επιδερμίδα μου. Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω ότι εξαφάνισε τις ατέλειες, σίγουρα όμως βοήθησε το δέρμα μου να ηρεμήσει. Καθαρίζει εξαιρετικά το πρόσωπο, αν και δεν περιέχει σαπούνι, πράγμα που σημαίνει ότι μετά τη χρήση δεν ξηραίνει την επιδερμίδα. Βοηθάει αρκετά τις λιπαρές ζώνες του προσώπου χωρίς όμως να στεγνώνει το δέρμα στη U περιοχή. 
Προσωπικά, εκτός από την απαλή αίσθηση που αφήνει, λατρεύω και το άρωμά του (λογικά είναι το εκχύλισμα κυδωνιού που περιέχει)!

Φιλιά
xxx

2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ, είναι όντως καλό! Πολύ ωραίο review και photos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς, δεν πίστεψα στιγμή ότι θα μου ταιριάξει... Σ' ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή