7.12.2013

::summer skin care

Ποια δεν θέλει καθαρή και λαμπερή επιδερμίδα; Σας παρουσιάζω λοιπόν, πέντε προιόντα καθημερινής περιποίησης προσώπου που έγιναν η ρουτίνα μου και νιώθω πως το πρόσωπό μου με ευγνωμονεί για αυτή μου την επιλογή!

  • Bioderma Sebium - gel καθαρισμού προσώπου (μικτές/λιπαρές επιδερμίδες)
Απλώνεις σε υγρό δέρμα, δουλεύεις ώστε να δημιουργηθεί αφρός, ξευγάζεις και σκουπίζεις απαλά. Αυτό ήταν!Εξαιρετική καθαριότητα και υπέροχη φρεσκάδα.
200ml - περίπου 18

  • Bioderma Sensibio H2O - πρόσωπο και μάτια (ευαίσθητα δέρματα)
Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου από τα "διαλύματα" που κυκλοφορούν. Αφαιρεί πολύ εύκολα το μακιγιάζ - ακόμη και τα αδιάβροχα προϊόντα - χωρίς να αφήνει υπολείμματα και χωρίς να αφυδατώνει το δέρμα. Ίσως είναι ιδέα μου αλλά από τότε που ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ, ρυθμίστηκε σχετικά η λιπαρότητα του προσώπου μου.
250ml - 17€ (το πήρα 10€ σε προσφορά  φαρμακείου στη Γλυφάδα) 
  • La Roche-Posay  Effaclar K - κρέμα προσώπου (λιπαρές επιδερμίδες)
Υποστηρίζει πως αναδομεί τις ατέλειες της επιδερμίδας του προσώπου και ταυτόχρονα εμποδίζει τον υποτροπιασμό των ήδη υπαρχόντων (π.χ: σπυράκια). Πιστεύω ότι όντως το κάνει. Είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ οπότε έχω μια σχετικά ολοκληρωμένη άποψη.Η ανάλαφρη υφή της ήταν ένα από τα πράγματα που μου άρεσαν πολύ. Go for it!!!
30ml - 13,50
  • Dior  HydraLife - σορμπέ κρέμα ματιών (νεανικές επιδερμίδες) 
Είναι η πρώτη κρέμα ματιών που χρησιμοποιώ αλλά η τρίτη κατά σειρά συσκευασία(!). Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Έχει ελαφριά-ελαφρώς κολλώδη σύσταση και αμέσως μόλις απορροφηθεί δίνει λάμψη στην περιοχή γύρω από τα μάτια. Η τιμή της φυσικά δεν ενδύκνειται, οπότε στο μέλλον θα ψάξω και για κάτι άλλο.
15ml - 45
  • Avene Cleanance SPF30 - αντηλιακή κρέμα προσώπου
Περιέργως έχω μια τάση σε πιο παχύρευστης υφής αντηλιακές κρέμες. Τη βρίσκω ικανοποιητική αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα ούτε το μισό της συσκευασίας. 
50ml - περίπου 9



2 σχόλια: