10.18.2013

::Let's talk about ALOE VERA

Πρόσφατα το δέρμα μου έκανε ένα "ξέσπασμα" - ακόμα δεν έχω καταλάβει το γιατί, πιθανότατα λόγω άγχους - με αποτέλεσμα να φοβάμαι να χρησιμοποιήσω το οτιδήποτε. Στο φαρμακείο που συνηθίζω να πηγαίνω, η φαρμακοποιός μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω aloe vera. Γενικά έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου και έτσι την άκουσα. Ειλικρινά, μου έκανε τόσο καλό αυτό το προϊόν που θεώρησα ότι του άξιζε ένα post. Πριν του πλέξω το εγκώμιο όμως, να σας πω ότι το δέρμα μου "ρουφούσε" το gel σε κλάσματα του δευτερολέπτου, καμία λιπαρότητα, καμία αλλεργία. Ένιωθα φρεσκάδα και ανακούφιση και σε 5 μέρες χρήσης - πρωί/βράδυ - όλα έγιναν όπως πριν! 


Αλόη η γνήσια, ένα είδος εύχυμου φυτού (ανήκει στην κατηγορία των κρίνων) που κατάγεται και μεγαλώνει, κυρίως, σε άνυδρα κλίματα. Είναι αιώνες τώρα γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες.

Όταν το φυτό τεμαχιστεί, εκκρίνει δύο υγρά με διαφορετικές επιδράσεις και ιδιότητες. Το υγρό από την επιφάνεια του φύλλου είναι ερεθιστικό, ενώ το ζελέ που προέρχεται από το εσωτερικό του φύλλου είναι καταπραϋντικό. Και τα δύο συστατικά, χρησιμοποιούνται ως επάλειψη για να ανακουφίσουν το δέρμα από τραυματισμούς και δερματικές δυσφορίες, όπως εγκαύματα, κάλους, έρπη. Λόγω του ότι απορροφάται γρηγορότερα από το νερό, επουλώνει πιο εύκολα, κρατάει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο, ενώ βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου. Θεωρείται αποτελεσματική θεραπεία της ακμής, επιβραδύνει τη γήρανση του δέρματος και μπορεί να περιορίσει σοβαρότερες δερματικές παθήσεις.

Έχει ονομαστεί ως "Το θαύμα της φύσης", καθώς είναι το μοναδικό φυτό το οποίο δημιουργεί περίπου 200 διαφορετικά συστατικά (εκ των οποίων κάποια είναι πολύ σπάνια). Δεν είναι τυχαίο εξ' άλλου που το 25% όλων των φαρμάκων περιέχουν συστατικά της αλόης!


Άλλα οφέλη της aloe vera:
  • αποτοξίνωση
  • πεπτικές διαταραχές
  • στοματική υγιεινή
  • διαβήτης
  • ενίσχυση ανοσοποιητικού
Γενικά θεωρείται ασφαλές φυτό - χωρίς παρενέργειες, αρκεί να χρησιμοποιείται σωστά.

Υ.Γ: Εάν σας άρεσε αυτό το είδος post, αφήστε μου σχόλιο από κάτω και ίσως το καθιερώσουμε να λέμε 2-3 πραγματάκια για διάφορα συστατικά, έλαια, κλπ!

Αυτά από μένα!
Φιλιά
xxx


9 σχόλια:

  1. exw glastroula aloe vera spiti!!einai ontws ekpliktiko futo me polu simantikes idiotites!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω και γωωω! Απ'ότι διάβασα όμως χρειάζεται αρκετά χρόνια μέχρι να μπορέσεις να τη χρησιμοποιήσεις..

      Διαγραφή
  2. Έχω ακούσει παρα πολλά για το συγκεκριμένο φυτό. Μου άρεσε πολύ αυτό το ποστ σου :)
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω κι εγώ γλαστρούλα aloe vera! Τέλειο post Εύα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω και εγώ γλαστρούλα στο σπίτι :)
    Αγαπάω aloe vera <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω θέλω, αλλά από ότι μου είπαν, παίρνει χρόνια για να μπορέσεις να τη χρησιμοποιήσεις... :(

      Διαγραφή
  5. Τώρα θέλω και εγώ aloe vera!!
    Επίσης βγάλε το captcha!

    ΑπάντησηΔιαγραφή